اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 15 فروردين 1400
کد 4784

مسئول اجرای آموزش مرکز هوراند خبر داد:

اولین جلسه شورای توسعه مهارت شهرستان هوراند برگزار شد

اولین جلسه شورای توسعه مهارت شهرستان هوراند با حضور اعضای جلسه با هدف توسعه و احیای دوره های آموزش فنی و حرفه ای برای گروههای هدف در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.
اولین جلسه شورای توسعه مهارت شهرستان هوراند با حضور اعضای جلسه با هدف توسعه و احیای دوره های آموزش فنی و حرفه ای برای گروههای هدف در محل فرمانداری این شهرستان  برگزار گردید.      
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ا ی استان آذربایجان شرقی، جلسه شورای توسعه مهارت شهرستان هوراند با حضور اعضای جلسه در محل فرمانداری این شهرستان و به ریاست مردانیان، فرماندار هوراند برگزار گردید.
علی عباس پور، مسئول اجرای آموزش مرکز هوراند ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته افزود: این جلسه در راستای برنامه ریزی جهت ارتقاء مهارت نیروی انسانی شاغل و فعال شهرستان در ادارات، صنایع و صنوف و با هدف توسعه مهارت در این شهرستان می باشد.
ابوالفضل آتمیانلو، نماینده روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان و رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر نیز در این جلسه ضمن تبیین رسالت گروه کاری توسعه مهارت به ضرورت ها و الزامات فعالیتهای شورا پرداخت و در ادامه با بررسی موارد مطروحه در دستور کار جلسه جهت احیای دوره های آموزشی در شهرستان در راستای ایجاد اشتغال پایدار و برنامه ریزی جهت ارتقاء مهارت نیروی انسانی شاغل در ادارات، صنایع و صنوف گردید.
مردانیان فرماندار شهرستان نیز با اشاره به نقش موثر آموزش فنی و حرفه ای در کاهش نرخ بیکاری و اشتغال پایدار، در جمع بندی موارد مطروحه، اجرای دقیق مصوبات و ارائه گزارش عملکرد در جلسه بعدی شورا توسط ادارات و نهادهای مربوطه را خواستار شد.
مقرر گردید ادارات و نهادهای دولتی شهرستان نیروی تخصصی و فنی خود را همرا ه با مدارک و تکمیل فرمهای همکاری به مرکز آموزش فنی و حرفه ای معرفی نمایند.