اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 21 فروردين 1400
کد 4792

با رویکرد تحکیم و گسترش همکاری های آموزش فی ما بین صورت گرفت:

دیدار رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر با رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان در خصوص مسائل مختلف آموزشی تبادل نظر و بر تحکیم وگسترش تعاملات و همکاری فی مابین تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر در دیدار با رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان در خصوص مسائل مختلف آموزشی تبادل نظر و بر تحکیم وگسترش تعاملات و همکاری فی مابین تاکید شد.
 فریدون مهدی پور، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر در این دیدار، گزارشی از فعالیتهای کارگاههای آموزشی مرکز را در ایام محدودیت های کرونایی ارایه نمود.
سیدی، رئیس اداره آموزش و پرورش کلیبر نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مجموعه همکاران مرکز آموزش فنی وحرفه ای کلیبر، بر ضرورت و تقویت همکاری‌های بین اداره آموزش و پرورش و مرکز آموزش فنی و حرفه ای خاطر نشان نمود: فعالیتهای این دو نهاد مکمل یکدیگر است و گسترش روابط بین آنها، می‌تواند منجر به ارتقای سطح کیفی خدمات آموزشی به شهروندان شود.
سیدی ضمن ابراز امیدواری در خصوص تعامل‌ و همکاری‌های آموزشی فی مابین افزود: تاکنون هر دو نهاد فعالیت‌های مشترک مختلفی را در حوزه‌های علمی و آموزشی داشته‌اند که امیدواریم کیفیت و تنوع آموزشها نیز در حوزه‌های مختلف افزایش یابد.