اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400
کد 4817

پیام تبریک رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت عید سعید فطر

علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی صادر کرد
علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی صادر کرد
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور هم زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
 
 عيد رمضان آمد و ماه رمضان رفت                 صد شکر که اين آمد و صد حيف که آن رفت
با سلام و تهنیت
 
      پیشانی بر سجده شکر می گذاریم به پاس توفیق راه یابی به بارگاه عبادت و بندگی حضرت دوست در رمضانی دیگر، بدان امید که با درک عظمت ماه رحمت، توبه ومغفرت، در مسیر تزکیه وخودسازی با ایمانی افزون،  ره توشه ای برای طی مسیر آخرت اندوخته باشیم.
     فطری دیگر را به استقبال می رویم به امید قبولی توبه و بهره مندی ازدریای بی کران رحمت و بخشایش حق تعالی تا برای بودنی متفاوت و ثمربخش در مسير کسب رضایت معبود و خدمت گزاري هرچه شايسته تر به خلق شریفش مهیا شویم.
     ضمن آرزوی سربلندی و عزت برای تمامی مسلمین جهان، فرا رسيدن عيد بزرگ « فطر»؛ عيد تجلی وحدت و همدلی مسلمانان، عید عبادت و بندگي، عيد رهايي و سعادت، عيد تحول و نو شدن و حلول ماه شوال را حضور مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم مومن و شریف ایران اسلامی به ویژه همكاران مؤمن، همراه و همدل سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، تبريك عرض نموده و از درگاه حضرت سبحان، قبولي طاعات و عباداتِ برادران و خواهران گرانقدرم را مسئلت می نمایم.
 
 
 
علی اوسط هاشمی
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور