اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400
کد 4827

هم زمان با روز ارتباطات و روابط عمومی؛

ویدئو کنفرانس هم اندیشی روابط عمومی‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد

هم زمان با 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، ویدئو کنفرانس هم اندیشی روابط عمومی‌ های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.
هم زمان با 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، ویدئو کنفرانس هم اندیشی روابط عمومی‌ های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، این مراسم، با حضور علی اوسط هاشمی، معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بهروز کرمی، مشاور رئیس سازمان، حسین فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع، رضا نصری، مدیر کل دفتر ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل، حامد شمس، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت تعاون، معاون و کارشناسان روابط عمومی ستاد و ادارات کل استان ها برگزار شد.
بنا براین گزارش، هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با اشاره به روابط عمومی و ارتباطات به عنوان دو مولفه اصلی در ایجاد تفاهم جمعی برای گسترش گفتمان ملی مهارت با محوریت انسان توانمند تأکید کرد.  
وی با بیان این که ارتباط موثر و نفوذ در افکار عمومی از الزامات جهان امروز است گفت: امروز هر انسان یک رسانه است و در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور همه  همکاران  به عنوان یک رسانه در نمایان کردن ارزش و قامت مهارت در جامعه با تحول در نگاه ها می توانند مسئولانه نقش آفرینی کنند.
هاشمی افزود: در جریان سازی مهارت به اجماع گروه های مرجع و جریان ساز می اندیشیم و این مهم نیازمند حضور آگاهانه و هوشمندانه است.
حسین فیروزی، معاون توسعه و مدیریت منابع نیز در نشست مذکور گفت: با اشاره به اینکه روابط عمومی یک کالای لوکس نیست بلکه ضرورت دنیای ارتباطات است گفت: این امر یک مسئولیت مهم در هر سازمانی است و مطمئن هستم مدیران و همکاران روابط عمومی شایسته در این سازمان،  براي توسعه ارتباطات اجتماعي و غناي معنوي و ارزشي اين حرفه ارزشمند تلاش کرده و جايگاه اين حرفه را در جامعه تثبيت می کنند و مدافع حقوق سازمان هستند.
 در این نشست، رضا نصری، مدیر کل دفتر ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل به تبیین ساختار روابط عمومی در سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور پرداخت و بر اصلاح ساختار موجود در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی به عنوان رکن اصلی اطلاع رسانی و ارتباطات درون و برون سازمانی تأکید کرد.
در ادامه حامد شمس، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت تعاون با حضور در نشست مذکور، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تبریک گفت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت تعاون افزود: امروزه با تحولات سریع در عرصه ارتباطات و فناوری‌های ارتباطی تلفیق نوینی از علم و هنر در حال شکل گیری است و از رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که نگاه ویژه ای به گسترش تحولات در این  عرصه را دارند تشکر می کنم.
 همچنین ربابه بهرامی، معاون روابط عمومی و اموربین المللی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، گزارش کاملی از وضعیت و  فعالیت های روابط عمومی در ستاد و ادارات کل را ارئه کرد.
 در ادامه مسئولان روابط عمومی استان های سمنان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، کردستان، آذربایجان غربی و گلستان به نمایندگی سایر استان ها به ارائه نقطه نظرات و چالش های و نقاط ضعف و قوت پیش روی روابط عمومی پرداختند.