اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400
کد 4829

اولین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سال 1400 با حضور اعضاء کمیته در محل جلسات اداره کل برگزار گردید

علی فصیحی خلجان، کارشناس بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل و دبیر کمیته سلامت اداری گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و ماههای ابتدایی سال 1400 ارائه نمود.
 اولین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سال 1400 با حضور اعضاء کمیته در محل جلسات اداره کل برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، علی فصیحی خلجان، کارشناس بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل و دبیر کمیته سلامت اداری، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و ماههای ابتدایی سال 1400 ارائه نمود.
در ادامه در خصوص؛ نحوه نظارت بر عملکرد کمیته واگذاری، نحوه پاسخگویی به شکایات توسط کانون آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد، برگزاری دوره های آموزشی در سال 1400 و نیز تبصره 2 ماده 38 مطالبی عنوان و تصمیمات لازم پس از بحث و بررسی و ارائه راهکارهای لازم  اتخاذ گردید.
رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه ضمن اشاره به لزوم شفاف سازی امور در حوزه های مختلف، رسیدگی دقیق به مسائل و پاسخگویی به موقع و دلسوزانه به امور ارباب رجوع، بر ایجاد نگرش مثبت به سیستم و تقویت نظارت بر عملکرد ادارات و مراکز آموزش فنی و حرفه ای با رویکرد ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و نیز بهبود فرهنگ سازمانی و تقویت ارزش های دینی و اخلاقی جهت صیانت از حقوق مردم تاکید نمود.