اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 3 خرداد 1400
کد 4833

در راستای ارائه خدمات مطلوب تر بیمه ای به همکاران؛

نشست مشترک مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان با مسئولان بیمه سرمد برگزار شد

نشست مشترک مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با رئیس و اعضای هیات مدیره بیمه سرمد به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد این بیمه در ارائه خدمات به همکاران برگزار شد.
نشست مشترک مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با رئیس و اعضای هیات مدیره بیمه سرمد به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد این بیمه در ارائه خدمات به همکاران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد بیمه سرمد، بررسی مشکلات اجرایی و رفع آن ها و همچنین ارائه خدمات مطلوب تر به همکاران، نشستی با حضور داود ناصری امید، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مجتبی کاتب، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد و مدیران ستادی این بیمه، روز دوشنبه 27 اردیبهشت 1400، در محل دفتر اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی، برگزار شد.
در آغاز ناصری امید، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی ضمن بیان اهداف تشکیل این جلسه، بر ضرورت تدوام برگزاری چنین نشست هایی به منظور کاهش مشکلات موجود در زمینه بیمه تکمیلی همکاران و رفاه آنان، تاکید کرد.
وی گفت: با همکاری مدیران کل استان ها و اعضای کمیسیون منابع انسانی، پارلمان کارشناسان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ارزیابی کاملی از عملکرد بیمه سرمد در سطح کشور صورت پذیرفت و تمامی کاستی ها و مشکلات وضعیت خدمات شناسایی شده است و انتظار داریم با توجه ویژه مسئولان بیمه مورد پیگیری جدی قرار گیرد.
ناصری امید ضمن ارائه نتایج ارزیابی های صورت گرفته خواستار توجه و همکاری بیشتر مسئولان بیمه سرمد با سازمان در راستای افزایش و بهبود ارائه خدمات به همکاران سازمان شد.
وی یکی از خواسته های همکاران را گسترش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سرمد دانست و اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بهتر به همکاران، مراکز درمانی مجهز مورد نظر سازمان در کل کشور شناسایی و امکان استفاده همکاران از این مراکز فراهم شود که در این خصوص نیز لیستی به بیمه ارسال شده است.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیان داشت: یکی دیگر از خواسته های همکاران، ابلاغ دقیق مفاد قراردادهای بین سازمان، الحاقیه های پیوست آنها و دستورالعمل اجرایی دقیق به کلیه شعب بیمه سرمد در سطح کشور می باشد که در بعضی موارد روسای شعب استان از آن اطلاعی ندارند.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی تأکید کرد: لازم است این اقدام در اسرع وقت صورت گیرد.
ناصری امید گفت: نارضایتی هایی بین همکاران درخصوص تأخیر در پرداخت هزینه ها و همچنین پرداخت هزینه های دارویی وجود دارد که در این زمینه نیاز به بررسی های لازم و رفع آن است.
وی اظهار داشت: بیمه سرمد به ‌منظور ارتقاء و بهینه‌سازی ارائه خدمات به همکاران در سراسر کشور، باید به روز رسانی سایت و بارگذاری کامل فرآیند پرداخت هزینه ها، میزان هزینه های اعلام شده و هزینه های پرداخت شده و سایر موارد را در اسرع وقت انجام دهد.
مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان در خاتمه خواستار تعامل و همکاری بیشتر مسئولان بیمه سرمد با سازمان در ارائه خدمات مطلوب به همکاران شد.
در این نشست مجتبی کاتب، رئیس هیات مدیره بیمه سرمد نیز  با اشاره به افزایش تعامل با سازمان گفت: از ابتدای مدت همکاری با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تاکنون، بنا به خواسته سازمان، 1000 مرکز درمانی به مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه سرمد در سطح کشور افزوده شده است.
وی گفت: نهایت سعی و تلاش در مجموعه مدیریتی بیمه سرمد وجود دارد تا بتوان خدمات بهتر و مطلوب تری به کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ارائه کرد.
رئیس هیات مدیره بیمه سرمد پاسخ ها و راهکارهای خود را در زمینه موارد مطرح شده بیان کرد و گفت: مجموعه مدیریتی بیمه سرمد تمامی مشکلات مطرح شده را بررسی کرده و تلاش خود را در رفع آن ها انجام خواهند داد.