اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 4 خرداد 1400
کد 4837

با رویکرد تقویت و توسعه همکاری های فی مابین صورت گرفت:

دیدار رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان با مسئول خود کفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان در دیدار با مسئول خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) درخصوص مسائل مختلف آموزشی تبادل نظر و بر تحکیم و توسعه همکاریهای فی ما بین تاکید شد.
دیدار رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان با مسئول خود کفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) این  شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و  حرفه ای استان اذربایجان شرقی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان در دیدار با مسئول خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) درخصوص مسائل مختلف آموزشی تبادل نظر و بر تحکیم و توسعه همکاریهای فی ما بین تاکید شد.
رباب پورحیدر، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان در این دیدار، ضمن خوش آمدگویی و ارائه گزارش از فعالیتهای کارگاههای آموزشی مرکز در ایام کرونا، بر وجوب و استحکام همکاری های بین مرکز و کمیته امداد شهرستان تاکید کرد.
 یوسف امامی، مسئول خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) ورزقان نیز ضمن قدردانی از فعالیتهای صورت گرفته در مرکز و ابراز امیدواری در خصوص تعامل فی مابین افزود: هر دو نهاد تلاش های خوبی را در حوزه های مختلف برای مددجویان و کارجویان به خصوص در روستاهای محروم و دورافتاده شهرستان به لحاظ کیفیت آموزشی و نیز افزایش تنوع رشته های مختلف در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی داشته باشند.