اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400
کد 4842

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای هریس خبر داد:

برگزاری جلسه شورای مربیان با حضور رئیس و کارکنان مرکز

جلسه شورای مربیان با حضور رئیس و کارکنان مرکز با رویکرد بررسی آموزشهای ارائه شده در همه گیری کرونا در محل دفتر رئیس مرکز برگزار شد.
جلسه شورای مربیان با حضور رئیس و کارکنان مرکز با رویکرد بررسی آموزشهای ارائه شده در همه گیری کرونا در محل دفتر رئیس مرکز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، حبیب گل پسند رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای هریس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مرکز در سال 99 و  لزوم رعایت فاصله گذاری های اجتماعی در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کوید 19 در فعالیتهای آموزشی افزود: این مرکز در سال گذشته در رشته های اتومکانیک، برق، فناوری اطلاعات، صنایع دستی و صنایع پوشاک همچنین در حوزه های مختلفی چون آموزش در مراکز ثابت، روستایی، آموزشهای منجر به در آمد (ماده17) و تبصره 75 آموزش های لازم ارائه شده است.
گل پسند در ادامه با اشاره به استقبال از  دوره های آموزشی و وجود تنوع در آموزشهای فنی و حرفه ای شهرستان و نیز با توجه به پتانسیل ویژه شهرستان، همکاری و تفاهمنامه با ادارات بهزیستی،کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، سپاه ناحیه شهرستان، جهاد کشاورزی و مراکز دانشگاهها تاکید نمود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به همه گیری بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری های اجتماعی امسال نیز مثل سال قبل دوره آموزشی مرکز به صورت مجازی ( آنلاین ) توسط مربیان محترم توانمند انجام گرفته است.