اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400
کد 4853

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آذرشهر با محوریت اوقات فراغت، طرح دستیاران جوان و مجمع خیرین ازدواج برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان آذرشهر با محوریت اوقات فراغت، طرح دستیاران جوان و مجمع خیرین ازدواج در محل فرمانداری آذرشهر با حضور دستگاههای ذیربط تشکیل یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، نشست هماهنگی و همکاری دستگاههای مختلف شهرستان در رابطه با افتتاحیه برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان با حضورمسئولین مربوطه برگزار گردید.
مهدی عزتی خسروشاهی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر ضمن تشریح برنامه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آذرشهر در این جلسه گفت: این مرکز مثل سالهای قبل برنامه های آموزش مهارتی خود را در این زمینه از حدود دو هفته پیش به ادارات آموزش و پرورش شهرستان، اداره ورزش و جوانان، دانشگاهها، بهزیستی و فرمانداری طی نامه ای اعلام کرده و به منظور بهره مندی جوانان و دانش آموزان و دانشجویان عزیز با تمام ظرفیت و امکانات مرکز آماده ارائه خدمات در حرفه های مختلف آموزشی می باشد و در این رابطه بر لزوم اطلاع رسانی و تعامل هر چه بیشتر دستگاههای مربوطه خواستار شدند.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای تاکید و حمایت مالی این اداره کل را از آموزش های فنی و حرفه ای اعلام کرد.
 رضائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری آذرشهر نیز ضمن اشاره به بیماری کرونا و خستگی دانش آموزان از برنامه های شاد، توجه به مسائل فرهنگی جوانان و غنی سازی اوقات فراغت را با برنامه های متعدد از سوی دستگاههای آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، هلال احمر و ... را وظایف ذاتی این دستگاهها اعلام و بر همکاری و توجه ویژه و بنیادی دستگاههای متولی این امر تاکید کردند.