اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 6 تير 1400
کد 4864

دیدار فرمانده بسیج حوزه کارمندی سپاه ناحیه مرند با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان

جلسه ای با حضور فرمانده بسیج حوزه کارمندی سپاه ناحیه مرند با رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، داریوش پیر علیلو، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای با اعلام این خبر افزود: سرهنگ مرکیدی، فرمانده بسیج حوزه کارمندی سپاه ناحیه مرند، پل سنگی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اوهانی با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند با رئیس مرکز دیدار و گفت و گو کردند.
سرهنگ مرکیدی ضمن تشکراز آحاد مردم به خصوص شهروندان و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند در راستای حضور پر حماسه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، ایام پر سرور دهه کرامت را تبریک و تهنیت گفت.
وی در ادامه ضمن تشریح برنامه های اولویت دار سال 1400 بسیج مردمی، از تلاشهای خیرخواهانه کارکنان و پایگاه مقاومت بسیج کارمندی در جمع آوری کمک های مومنانه و نیز خدمات میز خدمت، رضایتمندی ارباب رجوع از کارکنان و اجرای شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی تقدیر بعمل آورد.
داریوش پیرعلیلو، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه ها و رسالت های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گزارشی از عملکرد مرکز را در سال گذشته ارائه نمود.
وی در ادامه افزود: با اشاره به شعار سال؛تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند با تمام امکانات و تجهیزات و مربیان مجرب در راستای ارائه آموزش های مهارتی مورد نیاز جوانان و کلیه همشهریان آمادگی لازم را دارد.
در پایان این دیدار بر لزوم تعامل و همکاری های بیش از پیش سپاه ناحیه غدیر شهرستان و مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند تاکید شد.
 
.