اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 10 تير 1400
کد 4871

طی حکمی توسط مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی صورت گرفت:

انتصاب سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هریس

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن حکمی، محمد امان زاده را به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هریس منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن حکمی، محمد امان زاده را به عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای هریس منصوب و ضمن لوحی از زحمات حبیب گلپسند در طول مدت تصدی مسئولیت به عنوان رئیس مرکز قدردانی نمود.
شایان ذکر است مراسم تودیع و معارفه با حضور محمدرضا کیان، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و علی زارعی، رئیس اداره امور عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان، عبداللهی، معاون سیاسی فرماندار و در محل فرمانداری شهرستان هریس برگزار گردید.
 
در این ابلاغ آمده است:
نظر به مراتب تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای، به موجب این ابلاغ، جنابعالی به سمت سرپرست مرکز آموزش  فنی  و حرفه ای  شهرستان هریس منصوب  می شوید.
بنابراین انتظار دارد. با همراهی و همدلی مسئولین شهرستان هریس و بهره مندی از توانمندیهای نیروی انسانی آن مرکز و همچنین ارتباط موثر و سازنده با معاونین، روسای ادارات و مراکز آموزشی، مسئولین دولتی، بخش های عمومی و خصوصی در راستای دستیابی به رسالت، ماموریتها و اهداف سازمان با اولویت بندی به محورهای کاری مندرج در ابلاغ، اقدام نمایید.