اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 13 تير 1400
کد 4875

جلسه تحلیل و بررسی آموزش آنلاین در پرتال سازمان با حضور کارشناس فناوری اطلاعات اداره کل در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای سه تبریز برگزار شد

جلسه ای با حضور رئیس و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای سه تبریز و دعوت از محمد جهانی،کارشناس آموزش های آنلاین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، جلسه تحلیل و بررسی آموزش آنلاین در پرتال سازمان، تشکیل و در این خصوص بحث و بررسی صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهدی ملائی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سه تبریز با اعلام این خبر بر لزوم همگامی مربیان و همکاری در اجرای سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تاکید نمود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از کارکردهای مهم در شرایط کنونی، مشارکت حداکثری در آموزش های آنلاین و از طریق امکانات ایجاد شده در پرتال سارمان و آموزش آنلاین می باشد.
ملائی با اشاره به شرایط موجود در جامعه و لزوم رعایت فاصله گذاری های اجتماعی ادامه داد: در شرایط اجباری کنونی نباید از تلاش و کوشش در راستا ی آموزش های مهارتی ناامید شد و باید از هر طریقی شده در جهت ایفای وظیفه خطیر آموزش برای اشتغال جوانان استفاده کرد.
جهانی، کارشناس فناوری اطلاعات اداره کل نیز در این جلسه در خصوص سیستم آموزش آنلاین ایجاد شده در پرتال توضیحات لازم را  ارائه و بر لزوم رفع برخی نواقصات تاکید نمود.
 در پایان این نشست آموزشی، مربیان حاضر در جلسه در خصوص نقاط قوت و ضعف سیستم به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهاد های لازم ارائه گردید.