اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 15 تير 1400
کد 4881

بازدید رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب از شرکت الکترونیک سبلان سراب

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب با حضور در محل شرکت الکترونیک سبلان سراب از فعالیت های کارآموزان سابق رشته الکترونیک مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان که اقدام به تاسیس شرکت نموده اند، بازدید و از نزدیک با مدیر و کارکنان این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، نعمت علیزاده رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب از شرکت الکترونیک سبلان سراب بازدید و با مدیر و کارکنان این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
 وی هدف از این بازدید را افزایش تعامل بین آموزش و صنعت عنوان کرد و افزود: شرکت الکترونیک سبلان سراب در زمینه تولید قطعات الکترونیک خودرو های دو گانه سوز فعالیت می نماید و برای 9 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد نموده است.
علیزاده با ابراز امیدواری از این بازدید گفت: مدیر و موسس این شرکت از کارآموزان سابق رشته الکترونیک مرکز آموزش فنی و حرفه ای سراب هستند که موفقیت خود را مدیون مهارت آموزی می دانند.
در پایان این بازدید مقرر گردید کلیه کارکنان شرکت در قالب طرح کارآموزی در محیط کار واقعی در پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای ثبت نام نموده و در صورت قبولی در آزمون گواهینامه مهارت دریافت نمایند.