اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 27 تير 1400
کد 4894

در نشستی با رئیس نظام مهندسی ملکان عنوان شد:

لزوم افزایش همکاری های آموزشی مهارتی فی مابین

در راستای هماهنگی در خصوص نحوه تعامل و همکاری های آموزشی مرکز با نظام مهندسی ساختمان نشستی با حضور رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان در محل ساختمان نظام مهندسی این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، حمید دهی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان با اعلام این خبر گفت: در راستای هماهنگی در خصوص نحوه تعامل و همکاری های آموزشی مرکز با نظام مهندسی، نشستی با حضور رئیس و کارشناسان فنی و حرفه ای این شهرستان در محل نظام مهندسی برگزار شد.
کاظمی، رییس نظام مهندسی ساختمان ملکان ضمن قدردانی از فعالیتهای صورت گرفته با اشاره به پتانسیل و قابلیتهای خوب  و توجه به تعامل و همکاری های موجود در مهارت آموزی گروه های مرتبط با نظام مهندسی راه حلی جهت افزایش کیفیت و کاهش خطرات جانی و افزایش بازدهی مالی حوزه نیروی انسانی ساختمان است و این مجموعه نهایت تلاش جهت افزایش همکاری بین دو مجموعه را خواهد داشت.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه کارگران ساختمانی و  لزوم ایمنی در کارها در خصوص نیازسنجی و برگزاری دوره های تخصصی  این حوزه اعلام آمادگی نمود و مقرر شد نیازهای آموزشی نظام مهندسی جهت بررسی و امکان سنجی اجرا به مرکز اعلام گردد.