اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 29 تير 1400
کد 4896

با هدف حمایت از مهارت آموزان شهرستان ورزقان با رویکرد اشتغالزایی صورت گرفت:

حضور نماینده بنیاد برکت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان

حضور نماینده بنیاد برکت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، رباب پورحیدر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان از همکاری بنیاد برکت استان با این مرکز و تاکید حمایت این بنیاد از مهارت آموزان مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان در سطح شهرستان به ویژه در روستاهای آستمال، سغای، طرزم، اره جان، ارزیل، جاجان و نیریق و معرفی مهارت آموزان به این بنیاد جهت حمایت و اشتغال زایی تاکید کرد.
بنیاد برکت، سازمان شبه‌ دولتی ایرانی، متعلق به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) است و در زمینه اشتغال‌زایی و اجرای پروژه‌های عمرانی فعالیت می‌کند. بنیاد برکت به عنوان نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم ایران مأموریت خود را به صورت، مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی، کمک به آبادانی و توسعه فضاهای آموزشی، فرهنگی و مذهبی،کمک به ارتقای سطح سلامت و توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی،ارائه خدمات حمایتی، بیمه‌ای و مالی به محرومین
ربانی، تسهیل گر بنیاد برکت در داین دیدار گفت: اولویت حمایتی بنیاد از مهارت آموختگان فنی و حرفه ای شهرستان خواهد بود و آمادگی لازم در جهت تولید و حمایت مالی و علمی از مهارت آموختگان جهت اشتغال را اعلام کرد.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان بر لزوم همکاری فی مابین و برگزاری دوره های منجر به اشتغال بصورت ثابت و سیار تاکید کرد.