اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 4 مرداد 1400
کد 4905

هم زمان با هفته مهارت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان تبریز صورت گرفت:

افتتاح کارگاه کابینت سازی با مشارکت بخش خصوصی با حضور مدیرکل

کارگاه آموزش کابینت سازی با مشارکت بخش خصوصی هم زمان با هفته مهارت با حضور مدیرکل و جمعی از کارشناسان و مربیان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان تبریز افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی،رضا ماشینچی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزش کابینت سازی با مشارکت بخش خصوصی هم زمان با هفته مهارت با حضور مدیرکل و جمعی از کارشناسان و مربیان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان تبریز افتتاح گردید.
وی در این خصوص اظهار داشت: آموزشهای کاربردی و ارائه مهارتهای مطابق با نیاز بازارکار در حوزه طراحی معماری و دکوراسیون داخلی اماکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فعالیتهای شرکت گروه معماری مهرازان به مدیریت آقای دادجو در این راستا می باشد.
ماشینچی در ادامه افزود: با توجه به همخوانی فعالیتها و اهداف شرکت با رسالت و برنامه های آموزش فنی و حرفه ای مقرر گردید که کارگاه کابینت سازی مرکز که فعلا فاقد مربی  است به این موسسه واگذار شده و فعالیت های آموزشی مرتبط با موضوع را ارائه نماید.
رئس مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنعت ساختمان تبریز، اشتغالزایی و ورود مستقیم کارآموزان به بازارکار، آموزش با روشها و تجهیزات روز دنیا، دعوت از کارفرمایان در طول دوره برای جذب نیرو و تکمیل آموزش کارآموزان بعد از اتمام دوره های مقدماتی به بخش های عملی پروژه های خارج از سازمان جهت فراگیری هر چه بهتر را از اهداف این کارگاه آموزشی عنوان کرد.
شایان ذکر است؛ در این کارگاه آموزشی؛ آموزشهای تخصصی کابینت مدرن، کلاسیک، نئو کلاسیک، نقشه برداری، متذه و برآورد، اپوکسی رزین، کورین یا سنگ مصنوعی، کابینت چوبی، ترمووود، پتینه کاری، تجهیزات داخلی کابینت و دکوراسیون، تخت تاشو، انواع میزهای تلویزیون، انواع میز ناهار خوری مبل چوبی و ... ارائه خواهد شد.