اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 5 مرداد 1400
کد 4907

در راستای گرامیداشت هفته ملی مهارت در شبستر صورت گرفت:

بازدید نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با کارکنان و نمایندگان بخش خصوصی مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در محل مرکز با کارکنان و نمایندگان بخش خصوصی مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، آمنه ملکی نژاد، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با اعلام این خبر افزود: در راستای گرامیداشت هفته ملی مهارت، نماینده شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با کارکنان و نمایندگان بخش خصوصی( آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد ) دیدار و گفتگو کرد.
در این جلسه ملکی نژاد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فعالیتهای صورت گرفته در سال گذشته مرکز و قدردانی از زحمات نماینده محترم در مجلس و شهرستان در راستایفعالیتهای مرتبط با آموزشهای فنی و حرفه ای خواستار حمایت های بیشتر در خصوص طرح ها و لوایح مطروحه در مجلس با رویکرد رفع مشکلات حوزه مهارت آموزی به خصوص در موضوع لایحه رتبه بندی مربیان شد.
راستی، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی  نیز در این نشست صمیمی، ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان پر تلاش مرکز آموزش فنی و حرفه ای در ارائه آموزشهای مهارتی مورد نیاز جوانان شهرستان افزود: آموزش های مهارتی عنصر کلیدی اشتغال و توسعه است.
وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص افزایش اعتبارات سال جاری آموزش های مهارتی، خواستار توجه بیش از پیش آموزش های مهارتی تقاضا محور به جوانان و اهتمام در آموزش و آزمون مشاغل خانگی و مشاغل زود بازده شد.