اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 10 مرداد 1400
کد 4921

بمناسبت هفته ملی مهارت صورت گرفت:

بازدید فرماندار آذرشهر از مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

در چهارمین روز از هفته ملی مهارت و گرامیداشت دهه امامت و ولایت، محمودی فرماندار آذرشهر به همراه رضایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و باقرزاده از روزنامه رصد آذربایجان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آذرشهر بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مهدی عزتی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر  خبر داد: هم زمان با چهارمین روز از هفته ملی مهارت و گرامیداشت دهه امامت و ولایت، فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و باقرزاده از روزنامه رصد آذربایجان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آذرشهر بازدید کردند.
در این بازدید فرماندار از نزدیک از روند اجرای آموزش های مهارتی در کارگاههای اتومکانیک، جوشکاری، صنایع پوشاک، برق وکشاورزی مرکز آموزش فنی و حرفه ای آشنا و در خاتمه در نشستی ضمن تبریک هفته ملی مهارت به کارکنان و مربیان مرکز، در خصوص رفع مشکلات اعتباری برخی کارگاههای آموزشی به ویژه افزایش توان تولید برق انرژی خورشیدی مرکز قول مساعد داد.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آذرشهر نیز در این نشست گزارشی از عملکرد مرکز و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد در سال گذشته و سال جاری ارائه نمود.