اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 10 مرداد 1400
کد 4922

به مناسبت گرامیداشت 6 مرداد، روز ملی کارافرینی صورت گرفت:

دیدار کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر با فرماندار این شهرستان

آمنه ملکی نژاد، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر در این خصوص ابراز داشت: عبداللهی، فرماندار شبستر ضمن تبریک عید غدیرخم و ششم مرداد ماه، روز کارآفرینی از تلاشهای کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای ارائه آموزش های مهارتی اشتغال محور قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، آمنه ملکی نژاد، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر در این خصوص ابراز داشت: عبداللهی، فرماندار شبستر ضمن تبریک عید غدیرخم و ششم مرداد ماه، روز کارآفرینی از تلاشهای کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای ارائه آموزش های مهارتی اشتغال محور قدردانی نمود.
عبداللهی ضمن تبیین نامگذاری شعار سال با عنوان" تولید، پشتیبانی ها مانع زدایی ها " افزود: رویکرد فرمانداری در تمامی حوزه ها تلاش برای مانع زدایی است که یکی از آنها مهارت آموزی به آحاد جامعه است.
وی تاکید کرد: بخشداری ها همکاری های لازم را با مرکز آموزش فنی و حرفه ای جهت هماهنگی شوراها و دهیاری ها انجام دهند.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شبستر نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله مرکز خواستار حمایت هر چه بیشتر فرمانداری و دستگاهای دولتی در ابعاد مالی و فرهنگی در شناساندن ظرفیت ها و فرهنگ سازی در حوزه مهارت آموزی در شورای اداری و بخشهای مختلف شد.
در این دیدار فرماندار شبستر ضمن لوحی از جمعی از همکاران تقدیر بعمل آورد.