اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 12 مرداد 1400
کد 4924

در دیدار فرمانده پادگان حضرت ولیعصر(عج) با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی عنوان شد:

طرح آموزش های فنی و حرفه ای به صورت متمرکز برای سربازان وظیفه در استان آذربایجان‌شرقی اجرایی می‌شود.

سردار شاهبازی، فرمانده پادگان حضرت ولیعصر(عج) تبریز با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در خصوص برنامه ریزی جهت اجرای دوره‌های مهارتی برای سربازان وظیفه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی، وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این دیدار در بیان اهمیت مهارت آموزی گفت: هرکس با جدیت در دوره های آموزش فنی و حرفه ای شرکت کند قطعاً نتیجه مطلوب را به دست خواهد آورد و می تواند موجب موفقیت درعرصه ایجاد کسب و کار برای خود و دیگران گردد.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به تنوع رشته ها و نوع آموزش ها در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، اجرای دوره های نوین آموزشی اعم از آموزش در محیط کار واقعی و آموزش دوگانه شغلی را در اثر بخشی این آموزش‌ها و ارتقاء مهارت های شغلی سربازان وظیفه در طول دوران خدمت مقدس سربازی موثر دانست.

 سردار شاهبازی فرمانده پادگان حضرت ولیعصر (عج) تبریز، در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های همکاران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در امر آموزش سربازان وظیفه این آموزش ها را یکی از عوامل ایجاد انگیزه  در طول دوره خدمت سربازی و ایجاد اعتماد به نفس و آمادگی بالای این عزیزان برای ورود به بازار کارپس از فراغت از دوران خدمت سربازی دانست.

 وی در ادامه افزود: در دوران کرونا و اوقات فراغت تعطیلات تابستانی حضور در کلاس‌های مهارت‌آموزی با وجود امکانات مناسب و مربیان کاربلد در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، فرصت مغتنمی برای جوانان است تا با حضور در این دوره های آموزشی نقش موثرتری در امر آبادانی کشور عزیزمان ایران داشته باشند.

 در این دیدار بر لزوم برنامه‌ریزی برای مهارت آموزی سربازان، کارکنان و خانواده محترم پرسنل نیروهای انتظامی در استان آذربایجان شرقی تاکید شد.

 در این دیدار به پیشنهاد سردار شاهبازی مقرر گردید کلیه یگان های نظامی و انتظامی به صورت متمرکز در محل پادگان آموزشی ناجا در شهرستان هادی شهر به میزبانی ناجا، جهت بهره مندی از آموزش های فنی و حرفه ای مستقر گردند.

 در پایان این دیدار از کارگاه های مهارت آموزی مرکز شماره یک تبریز بازدید به عمل آمد.