اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 13 مرداد 1400
کد 4928

در هفته ای که گذشت:

بازدید امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند از مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند

به مناسبت هفته مهارت و ششم مرداد ماه روز ملی مهارت، حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده، امام جمعه شهرستان مرند به همراه دکتر گرشاسبی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای و کارگاههای آموزشی مرکز بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، داریوش پیر علیلو، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند با اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته و روز ملی مهارت حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده، امام جمعه محترم شهرستان مرند به همراه دکتر گرشاسبی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان از مرکز آموزش فنی و حرفه ای و کارگاههای آموزشی مرکز بازدید به عمل آوردند.
پیرعلیلو در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته مرکز در سال گذشته و جاری و با اشاره به تصویب طرح امکان دریافت کمک های خیرین در راستای تجهیز و به روز رسانی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در مجلس در این زمینه خواستار اطلاع رسانی و صدور دستورات لازم در مراسم های فرهنگی و مذهبی، نماز جمعه و جلسات شورای اداری شهرستان شد.
حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده ضمن تبریک هفته مهارت و روز ملی مهارت و نقش آموزشهای فنی و حرفه ای در رفع معضل بیکاری و تحقق شعار سال " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها "  را  مهم ارزیابی کرد و خواستار رعایت دقیق استاندارد های آموزشی در کارگاهها در راستای حصول نتیجه و ورود مهارت آموزان ماهر و کاربلد به جامعه شد.
گرشاسبی، فرماندار شهرستان ویژه مرند نیز ضمن تبریک هفته مهارت و روز ملی مهارت بر تاثیر شگرف آموزشهای فنی و حرفه ای در رفع معضل بیکاری و بزهکاری در جامعه تاکید کرد و از همه تلاشگران عرصه مهارت آموزی، آموزشهای مورد نیاز جامعه و نوین را خواستار شد.
در پایان این نشست، از کارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه ای مرند بازدید و ضمن دیدار با کارآموزان و مربیان با آنان گفت و گو کرد.