اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 16 مرداد 1400
کد 4931

در راستای ارائه آموزشهای مهارتی به سربازان نیروهای مسلح بر اساس تفاهم نامه منعقده برگزار شد:

جلسه فرمانده نیروی انتظامی ملکان با رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان

در راستای ارائه آموزشهای مهارتی و براساس تفاهم نامه ستاد کل نیروهای مسلح با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نشستی بین فرماندهی نیروی انتظامی و رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان برگزار گردید.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، حمید دهی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان با اعلام این خبر افزود:
ریحانی، فرمانده انتظامی ملکان  ضمن قدردانی از همکاری های صورت گرفته در سال گذشته و بر تداوم این آموزشها در سال جاری تاکید نمود.
 فرمانده انتظامی ملکان در ادامه خاطر نشان ساخت: آموزشهای مهارتی و کیفیت آنها در دستور کار این نهاد قرار دارد و نقش آموزش سربازان برای اشتغال آنان در حین و پس از خدمت را بسیار مفید دانست.
حمید دهی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ملکان با اشاره به ضرورت توجه به تحقق فرامین فرماندهی کل قوا، در آموزش و ارتقاء مهارت و اجرائی نمودن تفاهم نامه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح جهت بهره گیری در زمان خدمت و توانمند ساختن آنان اعلام آمادگی کرد و افزود: امیدواریم با این آموزشها زمینه مناسب جهت ورود به بازارکار پس از اتمام دوره مقدس سربازی، فراهم گردد.
 در این نشست،گواهینامه های مهارت دوره های قبل نیز به سربازان منطقه انتظامی شهرستان ملکان تحویل گردید و توافق شد در ادامه این دوره ها، آموزش دوره های فناوری اطلاعات و برق ساختمان و ... بنا بر نیاز برای کارکنان وظیفه و کادر رسمی برگزار گردد.