اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 17 مرداد 1400
کد 4934

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار

رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

بنا بر این گزارش در متن این پیام تبریک آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَ مَا يَسْطُرُونَ

با سلام و تحیّات فراوان

هفدهم مرداد، روز پاسداشت تلاش‌های بی وقفه انسان‌های آگاهی دهنده‌ای است که با سلامت نفس و قلمشان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزشی دو چندان افزودند.

17 مرداد ماه روز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نامگذاری شده است. در حقیقت یادآور فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه جان خود را تقدیم کردند.

بی تردید بخشی از رشد و ارتقاء سطح عمومی  اطلاعات  و فرهنگ جامعه مرهون خدمات جامعه خبرنگاران است و این طلایه‌داران جبهه قلم و اندیشه، عامل آگاهی دهندۀ مردم در لحظات و صحنه‌‌های سرنوشت‌ساز جامعه‌اند.

اینجانب نیز بر خود واجب می‌دانم تا در هفدهمین روز از ماه مرداد 1400، ضمن ارج نهادن به تلاش‌های این عزیزان و گرامیداشت شهیدان عرصه خبر و رسانه، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌های خستگی ناپذیر خبرنگاران که سعی فراوان داشته‌اند ابراز داشته و دست همه "اصحاب قلم" را برای ادامه همکاری‌های رسانه‌ای به گرمی بفشارم. 

 

امید آن دارم با همراهی شما خبرنگاران "حق جو" و" حق پو" نهضت مهارت افزایی روز به روز در نزد افکار عمومی جامعه بیشتر دیده شود و مهارت آموزی به عنوان یک گفتمان ملی در سطوح مختلف جامعه شکل گیرد.

رضا اختیار وکالتی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای
استان آذربایجان شرقی