اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 19 مرداد 1400
کد 4936

در شهرستان اهر صورت گرفت:

دیدار رئیس ، کارکنان ، مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهر به همراه مدیران آموزشگاه‌های آزاد با امام جمعه این شهرستان

رئیس ، کارکنان و مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهر به همراه مدیران آموزشگاه‌های آزاد این شهرستان با حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در این دیدار ابوالفضل آتمیانلو، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان اهر، ضمن اشاره به جایگاه و ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در اشتغال‌زایی ،گزارشی از عملکرد مرکز و آموزشگاه‌های آزاد شهرستان در سال ۱۳۹۹ ارائه نمود.

در ادامه حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده امام جمعه  شهرستان اهر، ضمن عرض تبریک هفته ملی مهارت و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اجرای دوره‌های مهارتی برای متقاضیان ، افراد کارجو ، فارغ‌التحصیلان و قشر عظیمی از بیکاران جامعه از طریق مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اهر را ضروری دانست و اعلام داشت که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای زمینه‌ساز بستر اشتغال و رونق تولید است.

وی در ادامه با اشاره به فرهنگ مدرک‌گرایی در جامعه و به‌خصوص دربین خانواده‌ها آن را یکی از معضلات در کشور دانسته و اعلام داشت که باید خانواده و جامعه جوانان را از مدرک‌گرایی به سمت مهارت گرایی تشویق و هدایت نمایند .