اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 27 شهريور 1400
کد 4971

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای لاله تبریز خبر داد:

راهکارهای افزایش تعامل مرکز خدمات حوزه های علمیه و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی بررسی شد.

جلسه مشترک معاونت معیشت و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی راهکارهای افزایش تعامل دو مجموعه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عابدی معاون معیشت و امور فرهنگی مرکز خدمات استان در تبیین برنامه‌های این معاونت در ارتقای سطح مهارتی و حرفه‌ای و تسهیل گری در ایجاد بسترهای خود اشتغالی خانواده‌های طلاب و روحانیون، به معرفی برنامه‌های این معاونت در سال جاری پرداخت.

وی افزود: با تأسیس مرکز مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی همجوار در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان در سال 1398 با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور گام مهمی در تسهیل سازی امور مربوط به ارتقای سطح مهارتی خانواده‌های طلاب و روحانیون برداشته شد ولی این امر در شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا با مشکلاتی مواجه شده است.

منوچهر خلیلی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای لاله تبریز اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی جدید و تغییر در رویکردهای آموزشی متناسب با شرایط حاضر بتوان بیش از پیش به اهداف تعیین شده در این مرکز مهارتی آموزشی نائل شویم.

در پایان دوره‌های جدید و روش‌های نوین مهارتی متناسب با خانواده‌های طلاب و روحانیون مورد بررسی قرار گرفت.