اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 4 مهر 1400
کد 4973

در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی صورت گرفت:

مراسم تجلیل از ایثارگران و فرزندان شهدای همکار و جانباز

بمناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، از همکاران ایثارگر، جانباز و فرزندان شهدای معظم همکار با اهدای لوح تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در این مراسم، که با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از اجتماع، با دعوت از دو نفر از همکاران ایثارگر و خانواده معظم شهدا ، جهت حضور به نمایندگی از جامعه ایثارگر و خانواده شهید برگزار شد، حاضرین پس از گفتگوی صمیمانه با مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این دیدار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدا... الحسین (ع) از شهداء و ایثارگران به عنوان اسطوره های ملت ایران یاد کرد و افزود : حفظ و حراست از اسلام و دین خدا و سربازی در راه عزت کشور، تلاش برای حفظ امنیت و آزادی ایران اسلامی و ایثار و جوانمردی  از خصایص رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بوده و در حال حاضر نیز این عزیزان  و یادگاران آنها در ادامه راه در دفاع از آرمان های میهن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
در این مراسم میرداوود علوی، معاون پشتیبانی و محمدرضا کیان، معاون آموزش و منوچهر خلیلی، فرمانده پایگاه مقاومت المهدی (عج) اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان حضور داشتند.