اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 7 مهر 1400
کد 4976

دومین نشست هم اندیشی آموزشگاههای آزاد شهرستان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر

دومین نشست هم اندیشی آموزشگاههای آزاد شهرستان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر با حضور موسسین و کارشناسان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر برگزار گردید.
دومین نشست هم اندیشی آموزشگاههای آزاد شهرستان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر با حضور موسسین و کارشناسان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل آتمیانلو رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر ضمن اعلام این خبر افزود: این نشست به منظور هم اندیشی و رفع موانع احتمالی موجود در حوزه های مختلفی چون؛ آزمون، آموزش در آموزشگاههای آزاد شهرستان با حضور موسسین و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر برگزار گردید.
 آموزشگاههای آزاد در کنار مرکز آموزش فنی و حرفه ای در تحقق اهداف سازمان تلاش های مضاعفی دارند و حمایت از فعالیت های آموزشگاههای آزاد در حوزه های مختلف در چارچوب ضوابط و رعایت دستوالعمل های ابلاغی از طرف مراکز آموزش فنی و حرفه ای مورد انتظار بوده تا بتوانیم در کنار یکدیگر به تعامل و همدلی و استفاده از ظرفیت های بین بخشی قدم های موثری در انجام ماموریت های محوله برداشته باشیم.
وی در ادامه افزود: حرکت در مدار وحدت و همدلی، رعایت آئین نامه ها، دستوالعمل ها و قوانین ابلاغی بالادستی موجب رشد و شکوفایی هر مجموعه خواهد شد و همیشه قانون گریزی آسیب های جدی را به کارکنان و مجموعه وارد ساخته شد.
در ادامه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبلی، آموزشگاهها نسبت به ارایه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و موارد اعلامی از طرف آموزشگاههای آزاد و مرکز مصوب گردید.
در حاشیه این نشست از موسسین فعال در اجرای برنامه های هفته ملی مهارت و همکاری مستمر با مرکز با اهدا لوحی تقدیر بعمل آمد.