اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 8 آبان 1400
کد 5027

پیام مدیر کل دفتر مرکزی حراست به مناسبت فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل

رحمت اله مهنی مدیرکل دفترمرکزی حراست و دبیر کمیته مرکزی پدافند غیرعامل ستاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.
رحمت اله مهنی مدیرکل دفترمرکزی حراست و دبیر کمیته مرکزی پدافند غیرعامل ستاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رحمت اله مهنی مدیرکل دفترمرکزی حراست و دبیر کمیته مرکزی پدافندغیرعامل ستادسازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مناسبت هفته پدافند غیرعامل (8 تا 14 آبان) پیامی صادر کرد.
 متن پیام به شرح زیر است:

مدیران و همکاران گرامی
باسلام و احترام

   با تبریک هفته پدافندغیرعامل (14-8 آبان) جا دارد ابتدا تعریف مختصری از پدافندغیرعامل داشته باشم که به معنای مجموعه اقدامات غیرنظامی بوده و موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و تداوم فعالیت های ضروری شده  و همچنین باعث تسریع و تسهیل در مدیریت بحران می گردد؛ در واقع چون رویکردی موثر در حفظ و حراست از دستاوردهای مادی و معنوی نظام برای رشد و توسعه متوازن داشته و تامین کننده امنیت ملی می باشد، از اهمیت  و جایگاه مهمی برخوردار است.
هر چند کمیته پدافندغیرعامل سازمان متبوع سعی نموده است در طول سال فرهنگ سازی نماید اما هفته مذکور نیز فرصت مغتنمی است که کارکنان محترم آشنایی بیشتری با این حوزه پیدا کنند تا نسبت به بومی سازی و اجرای آن در زیرساخت ستاد سازمان و ادارات کل اعم از امورحفاظتی، عمرانی و تاسیسات، در جهت مصون سازی محیط کار همکاری لازم را داشته باشند.

 
رحمت اله مهنی
 مدیرکل دفترمرکزی حراست
و دبیر کمیته مرکزی پدافندغیرعامل ستاد سازمان