اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 17 آبان 1400
کد 5039

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کلیبر بازدید کرد.

دکتر وکالتی: مراکز آموزش فنی و حرفه ای قطعا نقش برجسته ای در رفع موانع و مشکلات در حوزه اشتغال دارند.

دکتر وکالتی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به همراه علی فصیحی، مدیر حراست این اداره کل از بخش های مختلف مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلیبر بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر وکالتی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، به همراه علی فصیحی، مدیر حراست این اداره کل از بخش های مختلف مرکز کلیبر بازدید به عمل آورد.
بنا بر این گزارش، در این دیدار وکالتی، با حضور در کارگاه های آموزشی فعال این مرکز با مربیان در خصوص نحوه ارائه آموزش های مهارتی، تجهیزات، ابزار آموزشی به گفتگو پرداخت.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ، در پایان این بازدید در نشستی صمیمی با حضور همکاران، رهنمودهای لازم در خصوص رفع موانع و مشکلات مراکز در فراهم سازی زمینه اشتغال پایدار برای کارآموزان جویای کار و ترویج و توسعه آموزش های مهارتی، تجهیز و بروز رسانی کارگاه های آموزشی مهارتی و همچنین راهکارهای توسعه فرهنگ کار و مهارت آموزی در بین جوانان ارائه کرد

وی در این دیدار گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه ای قطعا نقش برجسته ای در رفع موانع و مشکلات در حوزه اشتغال را دارند.

مهدی پور، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کلیبر، ضمن تقدیر از مدیر کل و مدیر حراست جهت حضور در مرکز، گزارشی از اقدامات مرکز در زمینه آموزش وآزمون ومشکلات مرکز در حوزه مهارت آموزی در مناطق روستایی بخصوص در شهرستان خداآفرین ارائه کرد.