اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 19 آبان 1400
کد 5045

با رویکرد اشاعه فرهنگ مهارت آموزی در جامعه:

پخش برنامه های مشارکتی آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با عنوان" دروازه مهارت " از شبکه استانی سهند

زمان پخش برنامه های مشارکتی بند " ج " ماده 37 اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در شبکه استانی سهند طی برنامه ای با عنوان " دروازه مهارت " در 17، 19، 21 و 22 آبان ماه روزهای زوج ساعت 17:50 به روی آنتن می رود.
پخش برنامه های مشارکتی آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی با عنوان" دروازه مهارت " از شبکه استانی سهند
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، حمید نجمی، مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: زمان پخش برنامه های مشارکتی بند " ج " ماده 37 اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در شبکه استانی سهند طی برنامه ای با عنوان " دروازه مهارت " در  17، 19، 21 و 22 آبان ماه روزهای زوج  ساعت 17:50 به روی آنتن می رود.
مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، در ادامه افزود: در راستای اشاعه فرهنگ مهارت آموزی و نیز قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مبنی بر تکلیف دستگاههای اجرایی اختصاص یک درصد از اعتبارات هزینه ای ( به استثنای فصول یک، چهار و شش ) برای تولید برنامه های مرتبط با اهداف و ماموریت های خود در قالب قرارداد مشارکت با سازمان صدا و سیما و تایید شورای اطلاع رسانی با رویکرد برنامه رسانه ای و تبلیغی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و نسبت به اجرایی شدن آن اقدام گردید.
نجمی افزود: در این راستا جهت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم از اقدامات و عملکرد مراکز و واحد های مختلف، این اداره کل در تاریخ های مذکور برنامه ای تحت عنوان " دروازه مهارت " از شبکه استانی سهند پخش خواهد کرد.
وی شناساندن ظرفیت ها و رشته های آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان، مصاحبه با مسئولین و مربیان و نیز مهارت آموزان کارآفرین را از جمله مهمترین بخش های این برنامه برشمرد.