اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 22 آبان 1400
کد 5051

توسط مرکز آموزش فنی و حرف ای 23 مراغه صورت گرفت:

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی با دهیاری روستای نرج آباد این شهرستان

تفاهم نامه همکاری آموزشی بین مرکزآموزش فنی و حرفه ای 23مراغه و دهیاری روستای نرج اباد شهرستان با رایزنی در محل ساختمان دهیاری امضا و بتوافق طرفین رسید.
تفاهم نامه همکاری آموزشی بین مرکزآموزش فنی و حرفه ای 23مراغه و دهیاری روستای نرج اباد شهرستان با رایزنی در محل ساختمان دهیاری امضا و بتوافق طرفین رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رحمان زلفی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه با اعلام این خبر افزود: تفاهم نامه همکاری آموزشی بین مرکزآموزش فنی و حرفه ای 23مراغه و دهیاری روستای نرج اباد شهرستان با رایزنی در محل ساختمان دهیاری امضا و بتوافق طرفین رسید.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه در ادامه افزود: پرورش قارچ خوراکی، زعفران کار، اسانس گیری از گیاهان دارویی،کاربر گیاهان دارویی، نازکدوزی و کاربرICDL و هرس کار درختان میوه، حرفه های مورد توافق برای آموزش روستائیان با هدف غنی سازی و هدفمندسازی آموزشهای فنی و حرفه ای در روستای نرج آباد می باشد.
وی همکاری درتجهیز کارگاه های آموزشی واقع در مناطق روستایی مطابق با استاندارد های مهارت آموزشی حرفه های مورد آموزش یا محتوای مهارت آموزی ویژه در این کارگاه ها، همکاری در تامین مواد مصرفی برای کارگاه های آموزشی جهت استفاده در حین آموزش و برگزاری آزمون های میان دوره و پایان دوره و نیز استرداد کلیه تجهیزات و مواد آموزشی مصرف نشده به طرف تامین کننده در صورت عدم استمرار آموزش فنی و حرفه ای، از جمله تعهدات مشترک طرفین تفاهم نامه برشمرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: به محض آماده سازی فضای آموزشی توسط دهیاری روستا، تجهیزات لازم جهت آموزش به روستا انتقال یابند.