اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1400
کد 5075

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

تفکر بسیجی دارای ظرفیت عالی برای ثبت به عنوان میراث معنوی انقلاب است

غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در نشستی که به مناسبت هفته بسیج با حضور فرماندهان پایگاه ها و مدیران بسیج سازمان برگزار شد گفت: تفکر بسیجی دارای ظرفیت عالی برای ثبت به عنوان میراث معنوی انقلاب است.
غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در نشستی که به مناسبت هفته بسیج با حضور فرماندهان پایگاه ها و مدیران بسیج سازمان برگزار شد گفت: تفکر بسیجی دارای ظرفیت عالی برای ثبت به عنوان میراث معنوی انقلاب است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نشست فرماندهان پایگاه ها و مدیران بسیج سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دوشنبه یکم آذر ماه سال جاری، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با حضور دکتر حسینی نیا برگزار شد.
در این نشست، حسینی نیا با تبریک هفته بسیج گفت: باید تفکر بسیجی را در کشور گسترش دهیم و از این اکسیر نجات بخش برای گره گشایی از مشکلات کشور استفاده کنیم زیرا تفکر بسیج هر نشدنی را شدنی می کند.
وی گفت: تفکر بسیجی یک سرمایه ملی است که باید ثبت جهانی شود و این تفکر جهانی افتخارش متعلق به ماست و دنیا باید از ما یاد بگیرد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ادامه گفت: ما دنبال همین تفکر هستیم و هر کس در این موقعیت می خواهد موثر واقع شود باید دارای این تفکر باشد.
وی افزود: بسیجیان اصیل نباید اجازه دهند از نام و اندیشه بسیج سوء استفاده شود زیرا برای تشکیل این شجره طیبه، خون های زیادی داده ایم.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مقام عمل باید شعار توانستن را عملیاتی کنیم، شعار «می شود و می توانیم» به حول و قوه الهی و با کمک تفکر بسیجی امکان پذیر است.
وی در ادامه گفت: در گذشته تفکر بسیجی در جبهه ها ارزش آفرید اما امروز در حوزه بسیج علمی، بسیج اقتصادی و بسیج مهارت آموزی، می توان به خواستن ها معنا داد و رسالت امروز ما در سازمان تحقق بسیج مهارت آموزی است.
در ادامه امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان گفت: تفکر بسیجی بالاتر از همه تفکرهاست، چون دارای نگاه ایثارگرانه و داوطلبانه است و باعث می شود منافع دیگران بر منافع فرد ترجیح پیدا کند.
وی گفت: تفکر بسیجی در همه بحران ها به ما کمک کرده است و در دوران شیوع بیماری کوید 19، توانستیم با همین تفکر و طرح شهید سلیمانی در مبارزه با کرونا به موفقیت هایی دست یابیم.
وی همچنین از صدور مجوز سه روزه آموزشگاه های آزاد به عنوان یکی دیگر از تجلی های تفکر بسیجی نام برد و گفت: بسیج در هر میدانی حاضر است و نقش بسیج در همه حوزه ها غیر قابل انکار است.
در این نشست، حجت الاسلام ملاحسنی، فرمانده بسیج سازمان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده گفت: ارتفای سواد رسانه ای، استفاده از ظرفیت های فضای مجازی، تقویت هیات های اندیشه ورز و تهیه اطلس جهادی از برنامه های مهم بسیج سازمان است.
وی افزود: تمام فعالیت های جهادی باید در اطلس جهادی انجام شود و در این راستا فعالیت های خوبی انجام شده است.
در این نشست که با حضور فرماندهان پایگاه ها و مدیران بسیج و تعدادی از مدیران سازمان برگزار شد، تعدادی از فرماندهان بسیج سازمان و استان ها به صورت حضوری وبیناری به ایراد سخنرانی پرداختند.