اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 2 آذر 1400
کد 5077

علی حسين شهریور:

جشنواره ملی پژوهش های مهارت محور در آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود

علی حسین شهریور، معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: به مناسب هفته پژوهش و با هدف ترویج و تقویت فرهنگ پژوهش محوری و تجلیل از پژوهشگران برتر و آثار منتخب جشنواره ملی پژوهش های مهارت محور در آذر ماه سال‌جاری برگزار می شود.
علی حسین شهریور،  معاون  پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت:  به مناسب هفته پژوهش و با هدف ترویج و تقویت فرهنگ پژوهش محوری و تجلیل از پژوهشگران برتر و آثار منتخب جشنواره ملی پژوهش های مهارت محور در آذر ماه سال‌جاری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور وی با اعلام اين خبر گفت:  هدف کلیدی این جشنواره ترویج فرهنگ پژوهش در حوزه مهارت آموزی، حمایت از توسعه پژوهش های تقاضا محور و تحول آفرین در امر مهارت آموزی است.
وی افزود: برگزاری این جشنواره در توانمندسازی و پشتیبانی از بلوغ حرفه ای پژوهشگران، شناسایی و بهره گیری از تجارت پژوهشگران و متخصصان توانمند و همچنین زمینه سازی کاربرد نتایج پژوهش در مهارت آموزی نقش مهمی دارد.
شهریور با بیان اينكه در این جشنواره به شناسایی، بررسی و معرفی آثار در چهار بخش کتب و منابع آموزشی مهارتی (تالیف و ترجمه)، مقالات، پژوهش ها، و پایان نامه های دانشجویی پرداخته می شود افزود: پس از داوری از آثار برگزیده و پژوهشگران برتر تقدیر خواهد شد.
گفتنی است  علاقمندان می توانند تا  ۱۲ آذر ماه سالجاری آثار خود را که در بازه زمانی فروردین ماه ۱۳۹۸ تا  مهر ماه ۱۴۰۰ تدوین و یا منتشر شده است از طریق درگاه اینترنتی rpc.irantvto.ir  برای دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.