اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 3 آذر 1400
کد 5078

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

ثبت نام دومین دوره آزمون ادواری متقاضیان دریافت کارت هوشمند ویژه رانندگان کامیون، حمل و نقل کالا و راننده اتوبوس های برون شهری در استان

دومین دوره آزمون ادواری متقاضیان دریافت کارت هوشمند ویژه رانندگان کامیون، حمل و نقل کالا و راننده اتوبوس های برون شهری همزمان با سایر استان ها در استان آذربایجان شرقی نیز از پنجم آذرماه شروع لغایت پانزدهم آذرماه ادامه خواهد داشت
دومین دوره آزمون ادواری متقاضیان دریافت کارت هوشمند ویژه رانندگان کامیون، حمل و نقل کالا و راننده اتوبوس های برون شهری همزمان با سایر استان ها در استان آذربایجان شرقی نیز از پنجم آذرماه شروع لغایت پانزدهم آذرماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: به منظور ارتقای سطح دانش تخصصی و مهارتی رانندگان کامیون، حمل و نقل کالا و راننده اتوبوس های برون شهری متقاضیان عزیز می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند.
وی ادامه داد:  ثبت نام متقاضیان از 5 تا 15 آذر ماه سال جاری از طریق پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به نشانی http://advari.irantvto.ir و در کلیه دفاتر پیشخوان خدمات دولت به صورت الکترونیکی انجام می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی افزود: ثبت نام کنندگان در این آزمون می توانند از 30 آذرماه لغایت 1 دی ماه سال جاری نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
وی گفت: متقاضیانی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون های کتبی را اخذ کنند، می توانند طی زمانبندی  آزمون در آزمونهای عملی شرکت نمایند.
شایان ذکر است زمان برگزاری آزمون 2 دی ماه سال جاری و صرفا در شهر تبریز برگزار خواهد شد
وکالتی تصریح نمود: به رانندگانی که در آزمون شرکت می کنند، گواهینامه مهارت شغلی اعطا خواهد شد.
و این گواهینامه ملاک احراز مهارت شغلی برای ورود به عرصه فعالیت حمل‌ و نقل جاده‌ای در سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای و دریافت کارت هوشمند رانندگی خواهد بود.
برای دریافت محتوای آموزشی آزمونها و فیلم های آموزشی مرتبط وارد لینک زیر شوید:
http://examination.irantvto.ir