اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 11 آذر 1400
کد 5084

با حضور بسیجیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار شد:

مسابقات فوتسال به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

مسابقات فوتسال با حضور جمعی از بسیجیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در راستای گرامیداشت هفته بسیج برگزار و با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان داد.
مسابقات فوتسال با حضور جمعی از بسیجیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در راستای گرامیداشت هفته بسیج برگزار و با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی مسابقات فوتسال با حضور جمعی از بسیجیان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در راستای گرامیداشت هفته بسیج برگزار و با معرفی تیم قهرمان به کار خود پایان داد.
روابط عمومی اداره کل بر اساس این گزارش می افزاید: این دوره از مسابقات به همت کمیته فنی متشکل از پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج)، امور عمومی و روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی طی دو روز و با حضور چهار تیم از همکاران و بسیجیان اداره کل و مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار گردید.
منوچهر خلیلی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج المهدی ( عج ) اداره کل در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت: مشاهده و حضور همکاران بسیجی در تمامی عرصه های آموزشی و ورزشی باعث افتخار است.
علی زارعی، رئیس اداره امور عمومی نیز با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات افزود: توسعه فرهنگ ورزش در ادارات با ارزش و حائز اهمیت است و دو موضوع تحصیل و ورزش در کنار تهذیب باید مورد توجه قرار گیرد.
این دوره از مسابقات با حضور چهار تیم 7 نفره برگزار و در پایان این مسابقات تیم فوتسال با حضور آقایان همکار؛ منوچهر خلیلی، علی صیادی، حمید نجمی، حسن صلاح پور، فرهاد رهنما، کریم کریمی، هادی چلان و ابراهیم علی محمدی در بازی پایانی با نتیجه 7 بر 3 به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شدند.
لازم به ذکر است؛ در این دوره از مسابقات آقای حسن صلاح پور با 11 گل زده به عنوان برترین گل زن تیم ها  انتخاب شد.

 
مسابقات در قاب تصویر