اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 5 دي 1400
کد 5117

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه عنوان خبر داد:

برگزاری دوره آموزش" نصب سيستم هاي دوربين مدار بسته " CCTV در مرکز

دوره آموزش" نصب سيستم هاي دوربين مدار بسته " CCTV در مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه در حال برگزاری است.
دوره آموزش" نصب سيستم هاي دوربين مدار بسته " CCTV در مرکز آموزش فنی و حرفه ای  23 مراغه در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی، رحمان زلفی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه با اعلام این خبر افزود: کاربرد دوربین های امنیتی، نظارتی و سایر تجهیزات وابسته باعث شده که علاوه بر استفاده این سیستم ها در اماکن تجاری بزرگ مثلِ فروشگاهها، بانکها، رستورانها و هتل ها و… ، در مکان های کوچک نیز مورد استفاده قرار گیرند. از این رو استفاده از این سیستمها به شدت رو به گسترش می بوده و همگام با تکنولوژی، این سیستم ها نیز  پیشرفته تر شده اند و طراحی و راه اندازی استاندارد آنها، نیازمند تخصص و دانش روز می باشد.
زلفی ادامه داد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه نیز با توجه به نیاز شهرستان و درخواستهای مکرر مراجعه کنندگان، اقدام به برگزاری دوره نصب سيستم هاي دوربين مدار بسته CCTV در کارگاه برق و الکترونیک نموده است.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای 23 مراغه  خاطر نشان کرد: با رایزنی های صورت گرفته با شرکت حفاظ گسترانِ سیکاس، تجهیزات به روز و مورد نیاز دوره، توسط این شرکت در اقدامی خداپسندانه بصورت امانی در اختیار مرکز قرار داده شد و با مربیگری آقای گوهری نیا در دو دوره مجزا ویژه  آقایان و بانوان در حال برگزاری است..
رحمان زلفی اظهار داشت: آينده اشتغال آحاد جامعه بخصوص دانش آموختگان دانشگاهي و رشد و پيشرفت کشور منوط به کسب مهارت های هدفمند براي تربیت نیروهای انسانی ماهر و کارآمد و متخصص است.
 وی با اشاره به برگزاری چنین دوره هایی بر لزوم کیفی سازی و به روز بودن آموزشها تاکید نمود.