اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 11 دي 1400
کد 5134

شرکت زمزم آذربایجان شرقی روی ریل مهارت آموزی قرار گرفت:

افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت زمزم آذربایجان شرقی

مراسم اعطای مجوز و افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت زمزم آذربایجان‌شرقی با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و جمعی از مسئولین هر دو مجموعه در محل آن شرکت برگزار گردید.
مراسم اعطای مجوز و افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت زمزم آذربایجان‌شرقی با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و جمعی از مسئولین هر دو مجموعه در محل آن شرکت برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مراسم اعطای مجوز و افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت زمزم آذربایجان‌شرقی با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و جمعی از مسئولین این اداره کل و شرکت زمزم در محل آن شرکت برگزار گردید.
محمدرضا کیان، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در مراسم اعطای مجوز و افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت زمزم ضمن تقدیر و تشکر از دیدگاه مهارتی مدیرعامل شرکت زمزم آذربایجان، گزارشی از رسالت ها و وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و به تبع آن، عملکرد مهارتی آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ارائه نمود.
 وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به فعالیت 24 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی در سطح استان در رشته هایی چون؛ خدمات، فرهنگ و هنر، صنعت و کشاورزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی این پتانسیل و توانمندی را دارد که با بهره مندی از6000 هزار عنوان استاندارد آموزش مهارت نسبت به ارائه آموزش های فنی و حرفه ای اقدام نماید.
کیان خاطر نشان کرد: این اداره کل در راستای افزایش بهره وری نیروی انسانی و کاهش حوادث ناشی از کار، آموزش شاغلین حوزه صنایع و بنگاههای اقتصادی و مراکز دانشگاهها را در دستورکار خود قرار داده و با اعزام مربیان به صنایع و با رویکرد های جدید آموزشی، دوره های مهارتی و تخصص های مورد نیاز صنایع را برگزار می نماید.
مدیرعامل شرکت زمزم آذربایجان نیز در این مراسم گزارشی از فعالیتهای مربوطه به شرکت زمزم را ارائه و در ادامه افزود: کاهش چالش های موجود در نیروی انسانی شرکت با نیازسنجی صحیح مربوط به مهارت افزایی با آموزشهای فنی و حرفهای و استقبال شرکت زمزم در راستای افزایش مهارت افزایی با ایجاد مرکز آموزش بین کارگاهی وهم افزایی همکاری های آموزشی فی مابین و همچنین توسعه آموزش های فنی وحرفه ای در شرکت زمزم با حضور اساتید خبره آموزش فنی و حرفه ای جهت سپری نمودن دوره های آموزشی و تربیت نیروی کار ماهر مطالبی را عنوان نمود.