اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 12 دي 1400
کد 5136

حضور کارآموزان مهارت آموز مرکز یادگیری شهید صدر اهر در نمایشگاه توانمندی های مهارتی و تولیدات دستی این شهرستان

رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر از نمایشگاه و بازارچه فرش و تولیدات دستی سوادآموزان مرکز یادگیری شهید صدر اهر بازدید کردند.
رئیس و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر از نمایشگاه و بازارچه فرش و تولیدات دستی سوادآموزان مرکز یادگیری شهید صدر اهر بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی ابوالفضل آتمیانلو رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر ضمن اعلام این خبر افزود : به مناسبت هفتم دیماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) نمایشگاه و بازارچه فروش تولیدات دستی در محل آموزش و پرورش شهرستان اهر تشکیل و با توجه به همکاری این مرکز با مرکز یادگیری شهید صدر و اجرای دوره حمایتی پته دوزی برای سوادآموزان آن مرکز غرفه ای از این نمایشگاه و بازارچه برای تولیدات و کار عملی کارآموزان این دوره اختصاص داده شد.
این بازدید با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه و با عنایت به اجرای دوره سری دوز سرویس خواب برای سوادآموزان و اختصاص یک غرفه به تولیدات و کارهای عملی کارآموزان این دوره صورت گرفت.
پورفتحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر ضمن ابراز رضایت از همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر در استفاده از ظرفیت بین بخشی در سال های اخیر، درخواست همکاری و اجرای دوره های مهارتی برای مرکز یادگیری روستای افیل اعلام و مقرر گردید پس از نیازسنجی دوره های مهارتی مورد نیاز سوادآموزان در مراکز دارای مجوز توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شود