اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 18 دي 1400
کد 5144

آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی خوش درخشید:

صعود مقتدرانه تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به مرحله کشوری " جام سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی "

تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با غلبه بر حریفان در مسابقات منطقه شمالغرب کشور به جمع منتخبین کشوری راه یافت.
تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با غلبه بر حریفان در مسابقات منطقه شمالغرب کشور به جمع منتخبین کشوری راه یافت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی،
تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با غلبه بر حریفان خود در مسابقات منطقه شمالغرب کشور به جمع منتخبین کشوری که به میزبانی استان زنجان برگزار شد؛ به دور بعد این مسابقات که به صورت منتخبین کشوری در استان کرمان برگزار خواهد شد، راه یافت.
این تیم در این دوره از مسابقات 9 بر 1 تیم استان آذربایجان غربی، 6 بر 2 تیم استان اردبیل و 12 بر 1 تیم استان تهران را مغلوب کرد.
اعضای این تیم متشکل از آقایان؛ منوچهر خلیلی، به عنوان سرپرست و علی صیادی، ایوب صادق آبادی، ابراهیم علی محمدی، حسن صلاحپور، محمد شاهمحمدی، حسن سعدی، ابوالفضل حکمتی، فرید آخوندی، روح اله فضلی و وحید رنجبر به عنوان بازیکنان این تیم در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
روابط عمومی اداره کل آمورش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، این پیروزی مقتدرانه را به مدیرکل محترم، کارکنان و تیم فوتسال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تبریک عرض می نماید.