اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 21 دي 1400
کد 5150

قابل توجه داوطلبین آزمون راهداری

اطلاعیه مهم اداره سنجش و ارشیابی مهارت آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در خصوص آزمون راهداری

اطلاعیه مهم اداره سنجش و ارشیابی مهارت آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در خصوص آزمون راهداری
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، اداره سنجش و ارشیابی مهارت آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در خصوص آزمون راهداری اطلاعیه ای را بدین شرح صادر کرد:
 
اطلاعیه

در خصوص مردودین و قبولین آزمون مرحله اول و دوم راهداری

افرادی که در آزمون عملی بار اول رانندگان  کامیون و اتوبوس شرکت نموده اند و مردود شده اند  می توانند با مراجعه به سامانه پرداخت سازمان  pay.portaltvto.comو لینک پرداخت هزینه مجدد عملی ، در آزمون عملی بهمن ماه مجدداً شرکت نمایند . لازم به ذکر است طبق قوانین سازمان هر کس فقط مجاز است حداکثر دو بار در آزمون عملی شرکت نماید و در صورت مردودی ملزم به شرکت در آزمون کتبی و عملی خواهد بود . متعاقبا زمانبندی و محل شرکت در آزمون متقاضیان فوق الذکر هر ماه در سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به آرس www.eatvto.ir اطلاع رسانی خواهد شد .
قبولین آزمون عملی جهت دریافت گواهینامه مهارت، لازم است پس از پرداخت هزینه صدور گواهینامه از طریق سامانه پرداخت فوق الذکر، نسبت به چاپ گواهینامه مهارت از سامانه azmoon.portaltvto.com  و لینک استعلام گواهینامه با وارد کردن کد ملی و شماره شناسنامه اقدام نمایند. لیست قبولین از طرف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان به اداره راهداری آذربایجان شرقی اعلام خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری داوطلبین به این اداره کل نمی باشد.