اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : يکشنبه 10 بهمن 1400
کد 5179

در راستای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان ورزقان برگزار شد:

جلسه هم اندیشی و انجام نیاز سنجی آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان با اداره بهزیستی این شهرستان

سرکار خانم پور حیدر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان با اعلام این خبر افزود: جلسه هم اندیشی و انجام نیاز سنجی آموزشی به منظور طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با اداره بهزیستی برگزار گردید.
جلسه هم اندیشی و انجام نیاز سنجی آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان با اداره بهزیستی این شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجان شرقی، سرکار خانم پور حیدر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان با اعلام این خبر افزود: جلسه هم اندیشی و انجام نیاز سنجی آموزشی به منظور طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان با اداره بهزیستی برگزار گردید.
 بشارتی رئیس اداره بهزیستی ورزقان ضمن اثربخشی آموزش های مهارتی در کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به تولید و اشتغال خانگی بر لزوم همکاری های آموزشی بیش از پیش با مرکز تاکید کرد و خواستار برگزاری دوره های آموزشی در راستای افزایش مهارت مددجویان بهزیستی اعم از زنان سرپرست خانوار، معلولین و معتادان شد.
سرکار خانم پورحیدر رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ورزقان نیز، ضمن مثبت ارزیابی کردن آموزش های مهارتی در افزایش امید به زندگی و شرکت در فعالیت های اجتماعی مددجویان بر ایجاد کسب و کارهای خانگی برای این قشر از جامعه پس از گذراندن آموزش های لازم و حمایت های مالی نهادهای دولتی از جمله بهزیستی تاکید کرد.
در این  جلسه مقرر گردید دوره های  خیاطی  به تعداد ۲۸ نفر  برای زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنان در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در قالب خرید خدمات با آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد شهرستان و نیز اجرای دوره های آموزشی پرورش زنبور عسل و icdl  برای مددجویان بهزیستی در قالب همکاری آموزشی با موسسه همیاران بهزیستی برگزار گردد.