اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1400
کد 5185

پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن پیامی، چهل و سومین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را به کلیه کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت گفت.
رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن پیامی، چهل و سومین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی را به کلیه کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی تبریک و تهنیت گفت.
 
متن پیام مدیرکل به این شرح است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر و لیال عشر»
دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌ بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران ‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.
کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.
پیروزی انقلاب اسلامی ایران دریچه ای برای تحقق اهداف و آرمانهای الهی ملت بزرگ ایران و به واقعیت پیوستن آرزوهای تمام آزاد اندیشان و مجاهدین سراسر دنیا بود
اینجانب، ایام‌الله دهه مبارک فجر و 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به همکاران بزرگوارم در خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تبریک عرض می نمایم.
امیدواریم که با اتکاء به ایمان و روحیه جهادی که در تک تک تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان وجود دارد بتوانیم زمینه های پیشرفت و سرافرازی این خاک پر گهر را که با خون هزاران شهید آبیاری شده است، با پنجه های پولادین مهارتی علم عجین شده با علم و فناوری، فراهم نماییم.
 
رضا اختیار وکالتی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی