اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400
کد 5203

نشست هم اندیشی و نیازسنجی آموزش های فنی و حرفه ای در بهزیستی شهرستان اهر

در راستای اجرای برنامه های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و به منظور ارائه آموزش های مهارتی زنان سرپرست خانوار مددجوی سازمان بهزیستی و خانواده آنان صورت گرفت.

در راستای اجرای برنامه های کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و به منظور ارائه آموزش های مهارتی زنان سرپرست خانوار مددجوی سازمان بهزیستی و خانواده آنان صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، ابوالفضل آتمیانلو رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای اهر ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوه نامه اجرای دوره های آموزش مهارتی زنان سرپرست خانواده مددجویان سازمان بهزیستی و اعضای خانواده در راستای اجرای طرح و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در راستای اشتغال زایی پایدار برای آموزش دوره های مهارتی به منظور ورود به بازار کسب و کار می باشد.
لینک بر زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر نیز، ضمن استقبال از همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای با اداره شهرستان اهر افزود: نیاز به آموزش و مهارت در بین مددجویان بهزیستی قابل لمس بوده و شرایط اقتصادی و وضعیت  موجود کشور اقتضا می‌کند که گذارندن آن دوره های مهارتی و داشتن حمایت لازم جهت ورود به بازار کار لازم و ضروری است.
 وی خاطر نشان کرد: این موضوع محقق نخواهد شد مگر با فرهنگ‌سازی، تعامل با شرکای اجتماعی و تشویق مددجویان و ارائه دوره های مهارتی مورد نیاز بازارکار و همچنین ارائه بسته های تشویقی از قبیل وام و ... که در ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی می تواند نقش موثری داشته باشد
 در حاشیه نشست با حضور رئیس اداره بهزیستی رئیس مرکز آموزش فنی حرفه‌ای و مربی طراحی و دوخت نیازسنجی های لازم صورت گرفت و مقرر گردید دوره نازک دوز زنانه برای ۳۱ نفر از زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنان برگزار شود.