اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400
کد 5204

با حضور هیات مدیره اتحادیه و انجمن کفش تبریز صورت گرفت:

برگزاری نشست بررسی راهکارهای همکاری های فی مابین آموزش فنی و حرفه ای و اتحادیه و انجمن کفش تبریز

نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای همکاری و مشارکت های فی مابین آموزش فنی و حرفه ای و اتحادیه و انجمن کفش تبریز با حضور جباریان، رئیس هیات مدیره و همراهان و رضا اختیار وکالتی و روسای ادارات آموزش و آزمون در محل دفتر مدیرکل برگزار گردید
برگزاری نشست بررسی راهکارهای همکاری های فی مابین آموزش فنی و حرفه ای و اتحادیه و انجمن کفش تبریز
نشست هم اندیشی و بررسی راهکارهای همکاری و مشارکت های فی مابین آموزش فنی و حرفه ای و اتحادیه و انجمن کفش تبریز با حضور جباریان، رئیس هیات مدیره و همراهان و رضا اختیار وکالتی و روسای ادارات آموزش و آزمون در محل دفتر مدیرکل برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه و انجمن کفش تبریز و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در محل دفتر مدیرکل برگزار گردید.


در این جلسه ضمن بررسی راهکارهای فی مابین در خصوص برگزاری مسابقات آزاد مهارت در رشته کفش و محصولات چرمی، آموزش های حوزه کفش و نیز، تدوین سند حرفه در این حوزه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در این نشست، مقرر گردید کفاش ها و کارکنان مشاغل مرتبط و متصدیان دستگاههای تولید کفش و کیف و محصولات چرمی همکاری و مشارکت های لازم صورت گیرد.