اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : دوشنبه 2 اسفند 1400
کد 5223

در حاشیه برگزاری نماز جمعه در شهرستان هریس صورت گرفت:

استقرار میز خدمت طرح تکریم ارباب رجوع با رویکرد معرفی و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای

محمد امان زاده سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای هریس گفت: در راستای اشاعه و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای جمعی از همکاران با استقرار میز خدمت در محل مسجد امام زمان شهرستان هریس حضور یافتند.
محمد امان زاده  سرپرست  مرکز آموزش فنی و حرفه ای  هریس گفت: در راستای اشاعه و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای جمعی از همکاران با استقرار میز خدمت در محل مسجد امام زمان شهرستان هریس  حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، محمد امان زاده، سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای هریس با اعلام این خبر گفت: در راستای اشاعه و ترویج آموزشهای فنی و حرفه ای جمعی از همکاران با استقرار میز خدمت در محل مسجد امام زمان شهرستان هریس حضور یافتند و به سئوالات  و درخواستهای مراجعه کنندگان پاسخ داده و راهنماییهای لازم را ارائه نمودند.
وی ادامه داد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای هریس  ضمن هماهنگی های لازم با ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان هریس، برنامه میز خدمت و طرح تکریم از ارباب رجوع را جهت پاسخگویی به سوالات مراجعین شرکت کننده در نماز جمعه در مکان مسجد امام زمان شهرستان هریس شهرستان برگزار نمود.