اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400
کد 5245

در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی فی مابین برگزار شد:

نشست هم‌اندیشی با کمیته امداد امام‌خمینی (ره) با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بین‌بخشی و توانمندسازی مدد جویان

نشست هم‌اندیشی با کمیته امداد امام‌خمینی (ره) با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بین‌بخشی و توانمندسازی مدد جویان
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، آمنه ملکی نژاد رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شبستر با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه سازمان فنی و حرفه‌ای با کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در راستای حمایت از جامعه هدف در ایجاد اشتغال پایدار خصوصا مشاغل کم سرمایه بر که بصورت خود اشتغالی، کارآفرینی اشتغالزایی و اشتغال استخدام محور ایجاد میشوند، آموزش فنی و حرفه ای آماده ارائه آموزش مددجویان تحت پوشش کمیته امداد می باشد.
وی افزود: مددجویان پس از مشاوره شغلی به دوره های آموزشی مرکز معرفی خواهند شد و پس از گذراندن دوره‌های مهارتی لازم،  جهت  دریافت تسهیلات اشتغال به کمیته امداد مراجعه خواهند نمود.
ایوب محمدی، رئیس کمیته امداد امداد امام (ره) نیز ضمن قدردانی از مرکز فنی و حرفه ای شبستر در زمینه ارائه آموزش های مهارتی افراد تحت پوشش کمیته امداد گفت: آموزش‌های مهارتی در راستای رفع مشکل اشتغال، یک امر ضروری است و کمیته امداد نیز با استقبال از رشته های کم سرمایه بر عنوان شده، آماده حمایت از جوانان جویای کار در مسیر اشتغال خواهد بود.
وی با  اعلام آمادگی و همکاری در زمینه آموزش قبل از اشتغال، در زمینه متنوع نمودن رشته ها و ارائه آموزش های بازاریابی تاکید کرد.