اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400
کد 5263

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی در زندان تبریز افتتاح شد

مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی با حضور وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و محمد جوادی، مدیرکل زندان های استان در محل زندان تبریز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی با حضور وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و محمد جوادی، مدیرکل زندان های استان در محل زندان تبریز افتتاح شد.
در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور  مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی با حضور وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و محمد جوادی، مدیرکل زندان های استان در محل زندان تبریز افتتاح شد تا زمینه اشتغال و کسب درآمد مددجویان و همچنین اصلاح رفتار آنان را برای ورود به جامعه پس از آزادی را فراهم آورد.
وکالتی در آئین افتتاح این مرکز با اشاره به تعامل وو همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با سازمان زندان های استان را در امر آموزش و مهارت آموزی زندانیان گفت: فعالیتهای آموزشی در 9 مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان در رشته هایی چون؛ برقکار ساختمان، سیم کشی، طراحی سنتی، فلزکاری، کارآفرینی، نقشه کشی، تهمیرکار لوازم خانگی، آشپزی و ... به تعداد 390 هزار نفر- ساعت به تفکیک 3 هزار و 168 نفر دوره مرد و 212 نفر دوره زن و در مجموع 3 هزار و 380 نفر ثبت نام کننده برای زندانیان ارائه شده است.