اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401
کد 5272

توسط معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت گرفت:

تقدیر از دکتر محمدرضا کیان، مسئول امور ایثارگران آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی

امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارسال لوحی، از تلاش ها و همکاری های دکتر محمدرضا کیان، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و مسئول امور ایثارگران آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تقدیر بعمل آورد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با ارسال لوحی، از تلاش ها و همکاری های دکتر محمدرضا کیان، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و مسئول امور ایثارگران آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تقدیر بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن لوحی، از تلاش ها و همکاری های دکتر محمدرضا کیان، مسئول امور ایثارگران آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی تقدیر بعمل آورد.
در این لوح آمده است:

برادر گرامی جناب آقای محمدرضا کیان
مسئول محترم امورایثارگران آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

با سلام
بی تردید هیچ قلمی یارای ترسیم گام های بلندی که در طریق عشق قرب الهی و نیل به آرمان های مقدس و ارزش های جاودان شهدا و ایثارگران برداشته شود را ندارد؛ خدمت به یادگاران شاهد و ایثارگرعطیه ای الهی است که خداوند متعال آن را به بندگان خاص خود می بخشاید اینک به مصداق گفتار زیبای؛ " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از تلاش های فراوان و همکاری های بی دریغ جنابعالی در ارایه خدمت به ایثارگران عزیز استان در سال 1400 صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.
ان شاالله با یاری خداوند متعال و همکاری های جهادی و انقلابی در سال 1400 کماکان شاهد تلاش ها و پیگیری های مجدانه جهت خدمتگزاری به این قشر ارزشمند باشیم.
امیدواریم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری همواره موفق و موید باشید و در سال جدید تندرستی و موفقیت روزافزونتان را در کنار خانواده محترم از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 
امیر میمنت آبادی
معاون توسعه مدیریت ومنابع