اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 20 فروردين 1401
کد 5275

طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت گرفت:

مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی منصوب شد

آئین معارفه علی مشایخی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و تکریم رضا اختیار وکالتی مدیرکل پیشین استان، در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد
آئین معارفه علی مشایخی سرپرست جدید آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و تکریم رضا اختیار وکالتی مدیرکل پیشین استان، در محل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، آئین معارفه علی مشایخی سرپرست آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و تکریم رضا اختیار وکالتی مدیرکل پیشین استان، با حضور محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و جمعی از مسئولین نهادهای استان و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی برگزار گردید.
 علی مشایخی، سرپرست جدید آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در نشست، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع تلاشگران عرصه مهارت آموزی آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی افزود: حضور در آموزش فنی و حرفه ای استان به دید خدمتگزاری برای مردم است و این مهم میسر نحواهد شد مگر با همراهی تک تک عزیزان که جایگاه استادی دارند و انشاالله با رویکردی مثبت دست در دست هم خواهیم داد و منشاء تغییر و تحول در آموزش فنی و حرفه ای استان خواهیم شد.
سرپرست آموزش فنی وحرفه ای آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: قطعا انگیزه و روحیه جهادی موجب نزول برکات و رحمت الهی خواهد بود در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) سال دانش بنیان و اشتغال آفرینی است و با بهره گیری از دانش روز با رویکرد تحولی، کسب وکارهای نوپا، استارت آپ ها و ... از رویکرد سنتی به سمت رویکرد مدرن حرکت خواهیم کرد.
مشایخی همچنین بر لزوم توجه جدی به بحث آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد تاکید نمود.
وی در پایان با تاکید بر سخنان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مباحثی چون؛ انقلابی بودن، کارآمدی( تخصص، تعهد و کارآفرینی )، مردمی بودن و توجه جدی پیرامون مسائل مربوط به مربیان و نیز همراهی با بخش خصوصی را مهم برشمرد و بر لزوم اجرای دقیق و موثر آنان تاکید نمود.


 

 
شایان ذکر است؛ در این آئین از تلاشها و خدمات ارزنده رضا اختیار وکالتی، مدیرکل پیشین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن لوح هایی تقدیر و طی حکمی از طرف حسینی نیا، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور علی مشایخی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.