اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

تاریخ : شنبه 20 فروردين 1401
کد 5276

در آئین تکریم و معرفی مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی عنوان شد:

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه مهارت آموزی، در راستای اشتغالزایی یک ضرورت است.

استفاده از توانمندی های بخش خصوصی یک ضرورت است و جزو اولویت های این سازمان و در دستور کار برنامه های سازمان است و امیدواریم بتوانیم در راستای رفع بیکاری جوانان با رویکرد اشتغال تحول ایجاد کنیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در آئین تکریم و معرفی مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، رضا اختیار وکالتی و علی مشایخی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان آذربایجان شرقی، و تقدیر از فعالیتهای صورت گرفته در آموزش فنی و حرفه ای استان، خدمات و اقدامات انجام گرفته کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی را در طول مدت تصدّی مدیریت دکتر رضا اختیار وکالتی را کارشناسانه و موثر دانست.
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشوردر ادامه افزود: متاسفانه بیکاری فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی یکی دیگر از معضلات موجود در کشور است که با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دو بخش دولتی و خصوصی در حوزه مهارت آموزی باید گام های موثری برداشته شود.
میمنت آبادی خاطر نشان کرد: استفاده از توانمندی های بخش خصوصی یک ضرورت است و جزو اولویت های این سازمان و در دستور کار برنامه های سازمان است و امیدواریم بتوانیم در راستای رفع بیکاری جوانان با رویکرد اشتغال تحول ایجاد کنیم.